''ΑΡΧΑΙΟΙ ΥΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ''

Είναι σκυμμένος πάνω στο στρώμα του και έχει πέσει σε βαθιά περισυλλογή.Το στρώμα του βρίσκεται πάνω σε ένα μαρμάρινο κρεβάτι.Στις γωνίες σκαλισμένοι κυσσοί σκαρφαλώνουν πρός τα πάνω με στόχο την πλήρη κατάληψει της κλίνης.Ανάμεσα από τους κυσσούς ανάγλυφες παραστάσεις από ζώα,μάχες που έγιναν ή δεν έγιναν,καθώς και κατορθώματα μυθικών ηρώων.Γύρω γύρω τίποτα παρά μόνο στρωμένα μάρμαρα.Φόντο μία κόκκινη κουρτίνα κυματιστή ,η ύπαρξη της μάλλον διακοσμητική.Σε μεγάλη απόσταση η εστία και δύο πυρσοί σβησμένοι.
    Ο μεγάλος άνδρας με το δεξί χέρι στηρίζεται στο στρώμα και με το αριστερό ακουμπάει το κεφάλι του.Στο κεφάλι του φοράει ένα κράνος.Οχι δεν είναι πολεμιστής,αλλά έχει τόση μεγάλη κεφάλα και ντρέπεται για αυτήν.Το παράξενο είναι ότι με την προσθήκη του κράνους η κεφάλα του φαντάζει ακόμη πιο τρανή.Αλλά τουλάχιστον από αισθητικής πλευράς το πράγμα διορθώνεται κάπως.Το κράνος μέσα έχει την κεφάλα,το περιεχόμενο της οποίας παραμένει άγνωστο.
    Άς πλησιάσουμε κοντά σε τούτον τον άνδρα για να μάθουμε τι τον βασανίζει και ποιές σκέψεις στροβυλίζουν μέσα στο μυαλό του.Το οποίο παρεπιπτόντος βρίσκεται μέσα στην κεφάλα, που φοράει με την σειρά της το κράνος.Έχει το χέρι του ακουμπισμένο στο κράνος και φαίνεται πολύ σεκλετισμένος.
- ''Να το βγάλω τώρα ο βλάκας και να αρχίσω να το χτύπω στην κεφάλα μου μέχρι να σπάσει(ποιό το κεφάλι ή το κράνος)έτσι που τα έχω κάνει,δύσκολα θα ξεμπερδέψω,άρε τι έπαθα.''
Πονοκεφάλιαζε και μονολογούσε ο μεγάλος και όλο μέσα στο μυαλό του στριφογύριζαν πονηρές σκέψεις.Τα πονηρά προβλήματα θέλουν και πονηρές λύσεις.Γιατί εκτός από μεγάλος είχε και μεγάλα πάθοι.Το μεγαλύτερο από αυτά το γυναικάκι του η Άσπα.Η οποία διατηρούσε κατάστημα στο οποίο νεαρές κορασίδες εκράτουν συντροφιά τον άρρεν πληθυσμό(καμπαρέ).Η καμπαρετζού λοιπόν Άσπα ήταν όλο θέλω και θέλω ,για τις ανάγκες του καταστήματος που χρειαζόταν νέο αίμα.Μία μέρα ο μεγάλος ανοίγει το ταμείον αλλά είναι μείον,τέρμα τα τάλαντα.κάνει σαν τρελός και βάζει μία φώνη.
-''Ρε Άσπα που στο διάολο είσαι''.
-''Έλα καλέ Κλέο τι φωνάζεις θα μας ακούσουν σε όλη την γειτονιά.''
-''Άς μας ακούσουν σε όλη την πόλη μωρή,έλα εδώ γρήγορα.''
Κουνάμενη συνάμενη ανεβαίνει τα σκαλοπάτια.Μώβ χειλάκια που στις άκρες σχοιματίζουν αυλάκια,μάτια όλο πρόκληση,μαλλί χελιδονοφωλλιά.
Περπατάει δύο μέτρα πίσω από τα πλούσια στήθη της.Με μέση δαχτυλίδη και γάμπα που ξεπροβάλλει κάθε τόσο από το φόρεμα καθώς ανεβαίνει τα σκαλοπάτια,αλλά αμέσως κρύβεται πάλι πίσω σαν κανένα ντροπαλό παιδάκι.Η εταίρα Άσπα (καμπαρετζού)κάθεται σε στάση τσολιά με χαμηλωμένα τα μάτια.
-''Τι είναι αυτά μωρή δέκα τάλαντα έξοδα ,που σκατά πήγαν.'' Η ¨Ασπα σκύβει το κεφάλι της,παίρνει ένα ναζιάρικο ύφος.
-'' Τι να κάνω κλεό το μαγαζί χρειαζόταν εμπόρευμα ,να το αφήσω έτσι.''Διότι η ¨Ασπα για τις ανάγκες του καμπαρέ κατέφυγε στον Αριστοκλή περίφημο προμηθευτή λευκός σαρκός(νταβατζής) εκ της Αλικαρνασούς.Το πλοίο με τας κορασίδος σάλπαρε από τις ακτές της μικράς ασίας αλλά δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του και αυτό γιατί έξω από την Μήλο μια φουρτούνα το τσάκισε στα βράχια με αποτέλεσμα να χαθεί το εμπόρευμα.Πάει το νέο αίμα και τα τάλαντα της προκατάβολης διότι κατά τον Αριστοκλή ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου.Το μαγαζί  της Άσπας χρεωμένο ,οΚλεό κάτι χρέοι από κουτσουκέλες,μαντάρα τα πράγματα.Ο μεγάλος άνδρας βρίσκεται σε αδιέξοδο.φωνάζει τον δούλο του Πυθαγόρα.
-'' Τρέξε και πες στον αρχιλογιστή μας Κλεψαγόρα να έρθει αμέσως εδώ.''
-'' Αμέσως κύριε Κλεό στις διαταγές σας.΄΄ Ο δούλος τρέχει να βρεί κάπου στην αγορά τον αρχιληστή ωπς συγνώμη, αρχιλογιστή Κλεψαγόρα.Τον βρίσκει στο καφενείο όπου παίζει τάβλι,βρίζοντας και χτυπώντας τα πούλια,με αντίπαλο τον Ψευτομένη γραμματέα της πόλης.Μπαίνει φουριόζος και ασθμένοντας ο δούλος μες στο καφενείο και πέφτει στα πόδια του Κλεψαγόρα.
-'' Αφέντη Κλεψαγόρα με τα συγχωρίσεως είναι ανάγκη.''
-''Τι στο Δία θέλεις,πτού σου άσο-δύο και χάνω 4-0 από τον Ψευτομένη γαμώ την κολοφαρδία του.''
-'' Το μεγάλο αφεντικό λέει πως είναι ανάγκη να πας στο μέγαρο Μεφτίνου,υπάρχει σφίξα γρήγορα.''
-'' Ας στο διάολο και είχα μία σκασίλα,καλά έρχομαι,σήκω ρε Ψευτομένη να πάμε να δούμε τι θέλει γαμώ τα υπουργεία μου.'' Ξεκίνησαν οι τρείς τους και στο δρόμο συνάντησαν τον ρήτορα Παρλαπίδη που εκείνη την στιγμή αγόρευε λέγοντας αρλούμπες,με ακροατές κάτι περαστικά κορόιδα.
-΄' Μεγάλη και ευγενική ψυχή Παρλαπίδη κατέβα από το βάθρο και έλα μαζί μας γιατί οι υποθέσεις του κράτους επείγουν.''
-''Ποιού κράτους ρε Κλεψαγόρα.''
-'' ¨Ας τις σάχλες και κατέβα μη σε πάρει ο διάολος τον πατέρα.'' Σε λίγο και οι τέσσερεις τους ανέβαιναν τα σκαλιά του μεγάρου βαρυγκωμόντας γιατί τους χάλασαν το ραχάτι.Ο μεγάλος άνδρας τσάκιζε εκείνη την ώρα ένα κοτόπουλο,γιατί η στεναχώρια στεναχώρια,αλλά το περιδρόμιασμα απαραίτητο.
-'' Καλώς τα παιδιά τα καραμπουζουκλήδικα,κοπιάστε να πάρεται ένα μεζέ .'' είπε ο μεγάλος αλλά δεν το ενοούσε καθώς γνώριζε ότι τρώγαν τον άμπακα και μέχρι σκασμού.
-'' Ποιά ανάγκη μας φέρνει στο αρχοντικό σου,μην είναι για πόλεμο,μην είναι για εκλογές,τι συμγορά μας βρήκε,πες μας μεγάλε αρχηγέ.'' Παρλαπίδης είπεν.
- ¨Ασε τις χαλιφιές Παρλαπίδη,έχω ράμματα και για την γούνα σου παλιό λέρα.''
-'' Αυτοί οι κολοσπαρτιάτες πάλι μας μπήκαν στο μάτι,να τους βάλουμε χέρι να τελειώνουμε.'' Προέτρεξε ο Ψευτομένης.
-''Μήδε για πόλεμο είναι μήδε για εκλογές,άλλη μεγάλη συμφορά μας βρήκε ω! άνδρες Αθηναίοι.Τα τάλαντα του δημόσιου ταμείου πάπαλα,διστιχώς εφτωχεύσαμε,πρέπει να δουλέψουμε''.Οι δημόσιοι άνδρες πάγωσαν,η τρομαχτική λέξη αυτή έπεσε σαν κεραυνός ΔΟΥΛΕΙΑ!!!,σάστισαν,του Ψευταγόρα του ήρθε λιποθυμιά.
-'' Δουλειά είναι απαράδεκτο πως φτάσαμε ως έδω.''
-''Ε όταν τρώς τρώς Κλεψαγόρα και σταματημό δεν έχεις τα μπικικίνια τέλος,είσαι και αχόρταγος παναθεμά σε.''
-''Ποιός εγώ.'
-''Οχι η θεία μου η μαρία ρε  Κλεψαγόρα,άσε τα σάπια και βρές μια λύση αλλιώς θα βάλω να σε ποτίσουν ένα βαρέλι κώνειο.''
Ο Κλεψαγόρας απομακρύνθηκε λίγο από την παρέα και με γυρισμένη την πλάτη έπεσε σε περισυλλογή.Ο προυπολογισμός του είχε πέσει έξω και φυσικά ήταν δική του ευθύνη.Έπρεπε να βρεί μια λύση γρήγορα γιατί και η αντιπολίτευση τον περίμενε στην γωνία.''Οχι τίποτα άλλο.''συλλογίστηκε''Αλλά ποιός ακούει τον Αρπαγόρα(αρχηγός του αντίπαλου κόματος) την άλλη βδομάδα στη συνέλευση της εκκλησίας του δήμου.Και ως άνθρωπος του πνεύματος και των γραμμάτων άρχισε να σκέφτεται.(ναι ρε μην γελάτε).Οι υπόλοιποι τρείς το είχαν ρίξει στο φαγητό και πέρα βρέχει.Η Άσπα με τα του δούλου Πυθαγόρα,είχαν αναλάβει την τροφοδοσία της παρέας με μεζέδες κάθε λογής και ρετσίνα.Και την ώρα που στο μέγαρο δεν ακουγόταν παρά μόνο τα χτυπήματα από τις μασέλες των συνδετυμόνων ακούστηκε το περίφημο ΕΥΡΗΚΑ ΕΥΡΗΚΑ.
-'' Έυρηκα εύρηκα την λύση μεγάλε αρχηγέ ,ελάτε να ακούσεται το μεγαλοφυές μου σχέδιο.''
-''Τι εύρηκες μπαγάσα Κλεψαγόρα και μας διακόπτεις από το φαγοπότη,ελπίζω να αξίζει τον κόπο.''
Μαζεύτηκαν λοιπόν όλοι στη μεγάλη αίθουσα των συνεδριάσεων για να ακούσουν την ιδέα του Κλεψαγόρα.Ο Κλεψαγόρας ξερόβηξε ίσιαξε την γραβάτα του και άρχισε.
-''  Όπως γνωρίζεται ω! άνδρες αθηναίοι η πόλη μας είναι μεγάλη δύναμη και σαν μεγάλη δύναμη έχουμε και τα κορόιδα τους συμμάχους μας.Οι οποίοι τσοντάρουν το ζεστό τους παραδάκι σε ένα κοινό ταμείο,πάντα φυσικά προαιρετικά.....''
-''Τότε γιατί ρε Κλεψαγόρα δεν αφήσαμε ρουθούνι ανοιχτό στη Μήλο όπου...''
-'' Παρλαπίδη είσαι πάλι μεθυσμένος και δεν ξέρεις τι λες,συνεχίζω λοιπόν.Η έδρα αυτού του ταμείου όπως όλοι γνωρίζουν βρίσκεται στην Δήλο...''
-''Ωραία να το βάλουμε χέρι ,θαυμάσια, μπράβο Κλεψαγόρα...''
-'' Όχι ρε Κλεό είσαι και πρωθυπουργός αλλά από μυαλό τίποτα.Θα μεταφέρουμε το ταμείο στην Αθήνα για να είναι κάτω από τον ελεγχό μας.''
-''Για ποιό λόγο.''
-''Δια την ασφάλεια του ταμείου και την προστασία του από κάθε λογής επιβολής ξένων δακτύλων και τρομοκρατών της Αλ κάιντα.''
-''Τι είναι πάλι αυτή η Αλ κάιντα ρε Κλεψαγόρα...''
-''Να μην ξέρεις πολλά Παρλαπίδη,μας τα έκανες τούμπανα,πρόκυτε για κάτι φυλαράκια που μας κάνουν κάποιες εξυπηρετήσεις όταν τις χρειαστούμε με το αζημείωτο βέβαια,κατάλαβες ή να τα ξαναπώ.''
-'' Όχι εντάξει.''
-''Τρομερό κόλπο,έτσι θα είναι εκτεθειμένο στις αρπακτικές μας διαθέσεις.Αλλά πως θα το βάλουμε χέρι ,ο Αρπαγόρας θα μας πάρει χαμπάρει και θα θέλει μερίδιο από την λεία,είναι και φαταούλας.'' είπεν ο Κλεό.
-'' Εδώ σε θέλω μάγκα μου ,η δουλειά θα γίνει με τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ!!!...''
Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε την μεγάλη ληστεία και ρεμούλα που έγινε στο όνομα του χρυσού αιώνα του Περικλή.Τον ονόμασαν έτσι για να χρυσώσουν το χάπι.Με υπερτυμολογήσεις των έργων και ένα σωρό άλλα τερτύπια φάγαν τα λεφτά του ταμείου.Βάλαν στο κόλπο και δύο λυγούρια αρχιτέκτονες,τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη.Υπέγραψαν για δέκα πήραν δύο,κλέψαν και από τα υλικά ,παρουσίασαν και ψεύτικα τιμολόγια πλειρωμών και κάναν την δουλειά τους.Στην ιστορία θα μείνουν σαν τους πρώτους διδάξαντες της ληστείας του κράτους μέσω τον δημόσιων έργων.Μας έμεινε λοιπόν σαν κληρονομιά στη δυτική κοινωνία και όχι μόνο ,η τέχνη της αρπαγής του περιεχομένου των ταμείων με περίτεχνο τρόπο και δόλο.Την τέχνη αυτήν διδάσκονται ακόμη και σήμερα παραλαγμένη ή μη ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ όλου του κόσμου και την εφαρμόζουν με δεξιοτεχνία πάνω μας.Σας ευχαριστούμε ω! άνδρες Αθηναίοι για την μεγάλη κληρονομιά και σας υποσχόμεθα ότι θα είμαστε οι καλύτεροι μαθητές και συνεχιστές αυτής.ΤΕΛΟΣ.......ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ....''ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ''

Σχόλια