Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

TVSHOW

Θεε μου! ποσο θα θελα να γινω για λιγο αστερι
ολος ο κοσμος για μενα να μιλαει
Δωσε μου σε παρακαλω χαρτινο προσωπειο ωραιος να φανω
Φτιασιδοσε με και ψευτικη λαμψη δωσε μου σε παρακαλω
Ολοι εμενα να κοιτανε εμενα να δειχνουν για μενα να μιλανε
και ας ειναι για κακο।,αρκει για λιγο να γινω αστερι φωτεινο।
Λυπησου με και δωσε μου μια ευκαιρια στην ιστορια να γραφτω।
Ας ειναι καλπικη η φωνη και κιβδηλη η εικονα,εγω αυτο που θελω μονο
η ιστορια για μενα να μιλησει।
Δωσε μου λαμψη να ακτινοβολω και εγω οσα ψεμματα θες θα πω।
Αλλη μια μερα χωρις θεο μεσα απο μια οθονη θα βγω।
Αιμα και δακρυ θα μαθω να πουλω
και στην αναγκη ο ιδιος θα σκοτωθω।
Τι ομορφο που ειναι το γυαλι,τι χρωματα φανταχτερα
για αυτο και η ψυχη μου την απατη αναζητα।
Τυφλωθηκε δεν βλεπει πια μπροστα
απο γειτονια σε γειτονια τριγυρνα
για να δειξει πως υπαρχει πια।
''ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου